Vervolg Point Stuart en Darwin

23 september 2017 - Alice Springs, Australië

23/9  38gr.

Om 8.30 ontbijt en een wandeling gemaakt naar de billabong met veel vogels en 3 longhorns, die ons heel nieuwsgierig aankeken. Lekker relaxen en de eerste blog geschreven. Even vergeten wat een werk dat ook weer is! Even lekker gezwommen en nog maar een autoritje eraan gewaagd. Konden nergens verder alleen met een 4wd, en die hadden we niet. Om 17.15 met de sunsetsafari mee, met z'n 2tjes en dezelfde gids als gister. Nu met de 4wd door het natuurgebied, het bezit van een sjeik uit Bahrein. Onderweg een miertje met groen achterlijfje gegeten, smaakte naar citroen.  We kwamen termietenheuvels tegen wat wel begraafplaatsen leken. Zwijnen, buffels, hele nieuwsgierige koeien een en prachtige zonsondergang. Nog 9 ooievaren gezien, de gids had er de laatste tijd niet zoveel gezien. Thuis het stof afgespoeld en ons opmaken voor de terugreis naar Darwin.

24/9. 38 gr

Om 9.45 vertrokken naar Darwin. In het hotel de spullen overgepakt voor de vliegreis, dus alles in de koffer en rugtas.s'middags de auto gewassen en de tank maar weer gevuld. Verder te voet de stad in en een rondje met de hop on/hop off bus gemaakt. Uitgestapt op Mindle Beach waar de sunsetmarkt was. Veel eettentjes en plaatselijke art. lekker thais gegeten en daarna wee naar hotel teruggewandeld. Vroeg naar bed want op 5.00 weer op voor de vlucht va 7.00 naar Alice Springs.