Vervolg

13 november 2017 - Grampians National Park, Australië

13/11 27 gr

Het ontbijt, wat gister al in ons huisje stond, stelde niet veel voor. Geen eens een broodje, maar een soort worteltjescake! Het strand vlak bij ons huisje was vies, vol zeewier. Met de auto maar een stukje verderop en daar lekker een paar uurtjes van het mooie weer genoten. Thuis de stoelen weer naar voren, in de zon en uit de wind. In de middag begint het hier aldoor hard te waaien. Uit eten bij het Italiaanse restaurant van de eigenaar, duurde lang en niet echt lekker. Eigenaar niet gezien deze dagen.

14/11. 32-24 gr.

Een korte rit vandaag naar Halls Gap in het Grampians National Park. Om 11 uur al 32 gr. Onderweg geen bezienswaardigheden dus al om 12.30 bij het huisje, waar we al in konden. Temperatuur was aanzienlijk gedaald maar toch nog lekker een lunch buiten genuttigd. En bij ons huisje nog lekker van het zonnetje genoten.

15/11 23 Gr

'S morgensvroeg wat geregend en bewolkt. Op pad naar de Mackenzie waterval. Maar eerst nog naar de Silverband falls. Dat was een mager gevalletje, maar we moetsen hierdoor wel eerst weer terug naar ons stadje, om de kronkelbergweg naar Mackenzie opnieuw te doen. Is niet echt mijn ding. Bij de eerste outlook zagen we dat we een heel eind naar beneden moesten, en ja wat je naar beneden gaat moet je ook weer omhoog! Arme beentjes!! Heel veel traptreetjes en rotsen en ik had natuurlijk geen schoenen maar slippers aan, heel handig. Maar het was de moeite wel waard. Uit eten bij Indiaas restaurant aan de overkant. Zagen nog kangaroos in het dorp.

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl