Vervolg Brisbane

22 oktober 2017 - Noosaville, Australië

22/10  23gr.

Zon en strak blauwe lucht!! Lekker buiten onbijtje en een bubblebad genomen, zwembad was een beetje te koud naar onze smaak. Nog even lekker in het zonnetje gelegen om een beetje te kleuren, want dat schiet hier niet echt op, al hebben ze het altijd over de Australische zon die zo sterk is! In de middag wat rondgereden en gewandeld en lekker uit eten. Een rustig dagje.

23/10  24gr.

Weer tijd om verder te gaan, op naar Glass House Mountains Ecolodge. Maar eerst naar de Australia Zoo van wijlen Steve Irwin. Mooi en ruim opgezet park met veel aaibare koala's en kangaroo's en vele andere dieren. Af en toe een spetje regen. Bij de ecolodge aangekomen begon het heel hard te regenen. We kregen een upgrade van een kamer naar de Victorian Train Carriage! Een gebruikte en omgebouwd treinstel, heel apart! Ook nog een treinstel als recreatieruimte en een als gezamenlijke kook- en eetruimte! Het resort begon met een kerkje, wat voorheen hun woonhuis was, maar nu voor gasten wordt gebruikt. Een heel bijzonder verblijf!

24/10. 24gr.

Zonnig en op advies van de host een mooie autorit met een uitkijkpunt op de Glass House Mountains, een wandelingetje en een watervalletje. Bij een winary een proeverijtje gedaan en op de terugweg een kippetje gekocht bij Woolies voor in ons treintje met een lekker flesje wijn van de winary!